Bestyrelsen

Bestyrelsens og administrationens opgaver

Bestyrelsens arbejde er formelt set at lede ejerforeningen i henhold til foreningens vedtægt og generalforsamlingens beslutninger. I praksis afholder bestyrelsen 1 møde om måneden, samt eventuelle møder med beboere, leverandører, viceværtfirma og administrator.
Bestyrelsen har antaget et administrationsfirma, Laros A/S, til at forestå den daglige drift, regnskab mv. Herunder behandling af ansøgninger om forbedringer/ombygninger og om udlejning/fremleje af lejlighed.
Administrationsfirmaet har antaget et viceværtfirma til at håndtere viceværtopgaverne.

Normalt skal alle daglige henvendelser fra beboerne således gå til administrationsfirmaet

Udover at lede foreningen, har bestyrelsen påtaget sig følgende opgaver:
- Arrangere generalforsamlinger
- Kontakt til administrator og vicevært, herunder klager, driftsproblemer og tilsyn med mere.
- Drift af hjemmeside og mailbox
- Opsætning af nye navneskilte
- Udarbejde vedligeholdelsesplan for ejerforeningen
- Tage initiativ til forbedringer og vedligeholdelse, evt. i samarbejde med generalforsamling og administrator
- Godkende fakturaer fra leverandører mv. før de kan betales af administrator
- Kvartalsvis gennemgang af regnskab for ejerforeningen
- Halvårlig gennemgang af status på forsikringssager
- Arrangere havedag og evt. anden inddragelse af beboere, der har lyst til at gøre en indsats i ejerforeningen

Kontaktoplysninger til bestyrelse

September, 2020 Kalender

Man
Tir
Ons
Tor
Fre
Lør
Søn
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04

Offentlige dokumenter

Referater generalforsamling m.v. (2)

Marker kategori for at se de enkelte dokumenter.
Gå til dokumentarkiv